PL eng

Analiza składu ciała:




Fitness Klub Multifit zaprasza do skorzystania z usługi analizy składu ciała.



Analiza składu ciała w Fitness Klubie Multifit jest wykonywana przy pomocy analizatora IOI 353. Na rynku analizatorów ciała urządzenie to jest nowością, wprowadzoną w 2010 roku. Cechuje się bardzo wysokim stopniem miniaturyzacji - waży zaledwie 10 kg, co ułatwia stosowanie urządzenia również w celach demonstracyjnych jak też np. umożliwia wykonanie pomiaru w domu pacjenta. Jednocześnie IOI 353 generuje bardzo dużą ilość danych. Po dokonaniu analizy wyniki prezentowane są na ekranie urządzenia:



jak też na wydruku formatu A4 w języku polskim:



oraz angielskim:



Urządzenie wyposażone jest również w drukarkę termiczną, umożliwiającą wydruk pełnego zestawu wyników.



Medyczny analizator składu ciała IOI 353 to wysoce zaawansowane technologicznie urządzenie, dokonujące pomiarów w oparciu o Bioelektryczną Impedancję (BIA). W celu osiągnięcia większej dokładności analizy budowy ciała używa się metody Tetra Polarnej, mierząc przewodność poprzez 8-punktowy system elektrod dotykowych oraz użycie 3 różnych częstotliwości 5kHz, 50kHz i 250kHz. Zastosowana w IOI 353 metoda Tetra Polarna cechuje się niezwykle wysoką dokładnością pomiarów (współczynnik korelacji R = 0,97) jak też ich powtarzalnością (współczynnik korelacji R = 0,99).
Analizator składu ciała IOI 353 określa:
  • masę białka
  • ilość minerałów
  • zawartość wody w organizmie
  • masę tkanki tłuszczowej w kilogramach
  • masę mięśni szkieletowych i organów wewnętrznych
  • beztłuszczową masę ciała
  • wagę wzorcową
  • BMI
  • procentową zwartość tkanki tłuszczowej
  • wiek metaboliczny
  • podstawową przemianę materii (BMR)
  • całkowite zużycie energii (TEE)
  • rodzaj budowy ciała: budowa ciała jest podzielona na 9 różnych rodzajów
  • segmentową analizę tkanki tłuszczowej i beztłuszczowej masy ciała (prawego ramienia, prawej nogi, lewego ramienia, lewej nogi oraz tułowia)
  • współczynnik masy mięśni do masy tkanki tłuszczowej
  • zmianę budowy ciała
  • przewodnik kontroli (określenie ilości tkanki tłuszczowej oraz mięśniowej do kontrolowania, określenie celu do kontrolowania)
  • czas konieczny do osiągnięcia zmian w budowie ciała
  • kaloryczność zalecanej diety oraz ilość tkanki tłuszczowej / mięśniowej do cotygodniowej kontroli / ilości kalorii do spalenia w trakcie ćwiczeń; zalecenia co do spożycia kalorii i ilość ćwiczeń są oparte na celu zrzucania / przybierania 0.5 kg tygodniowo, czyli najbardziej rozsądnej metodzie kontroli wagi
  • poziom tłuszczu trzewnego
  • powierzchnię tłuszczu trzewnego
  • obwód talii
  • wskaźnik talia-biodro (WHR)
  • impedancję


Hosting: Szu.pl